Tiedoksi 10.4.2024:

Verkostovesi saattaa olla joillakin alueilla Laitilassa sameaa tai rusehtavaa. Poikkeava väri aiheutuu, kun vesijohtojen sisäpinnoille kertynyt kalkkisakka irtoaa paineenvaihteluiden ja virtaamamuutosten seurauksena. Suosittelemme juoksuttamaan vettä, kunnes se kirkastuu.

Vikailmoitukset

Vesi- ja viemäriverkostojen toimintahäiriöt:
Päivystys 24 h 050 550 1363

Häiriötiedote-tekstiviestien lähetyspalvelu

Laitilan kaupunki on ottanut käyttöön tekstiviestin lähetyspalvelun, jolla myös vesihuoltolaitos jatkossa voi lähettää häiriötiedotteita kuntalaisille esim. äkillisissä vesikatkotilanteissa.

Mikäli et saanut vk 19/2023 Laitilan alueella lähetettyä koetekstiviestiä, voit tilata sen palvelusta:

Vesihuollon häiriöt kartalla:

V. 2024 työkohteita

Koveron viemärilinjan rakentaminen (aloitettu v. 2023)

Urheilutien, Koulutien ja Kananpolun saneeraus (vesihuolto-, katu- sekä kaukolämpötyöt)

Kotoharjun asemakaava-alueen laajennuksen kunnallistekniset työt (vesihuolto, kadut ja valaistus)